środa, 6 marca 2013

Patriotyzm

Patriotyzm? Hmmm.. chyba u mnie nie istnieje :D

Jakoś nie czuję potrzeby przynależności do danego kraju. Wydaje mi się, że to kwestia wychowania. Ja nie mam za złe tego, że nie szerzono u mnie tego czegoś, co się zwie "patriotyzmem".

Więc kim jest dzisiejszy patriota? Chyba ten, kto wywiesi flagę na 11-go listopada i 3-go maja.

Czasem mam wrażenie, że stękamy na Polskę, a jak przychodzi klęska czy coś to "TO MY POLACY! NA POLAKA SKOCZYSZ?!"

To mnie po prostu rozpieprza psychicznie.

Dlatego nie przepadam za Polakami. Poza tym co to za przyjemność życia w kraju, w którym za wszystko się płaci, za każdym razem chce się kasę w człowieka wziąć.

Nasz rząd mnie doprowadza do kurwicy. Brak armii, brak pieniędzy, brak dróg, brak czegokolwiek, dzięki czemu żyło się lepiej.

Mamy spieprzony rząd, który de facto sami sobie wybraliśmy.

Weźmy zróbmy coś, żeby Polska była krajem na poziomie Niemiec, a nie 30 lat za RPA... -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz