środa, 7 listopada 2012

Kolejny ciekawy dzień...

Pozdrawiam Moją Mamusię, która ma dziś urodzinki ; *
Pozdrawiam Tatę, który jest w Hradec Kralove ;d
Pozdrawiam Pawła, z którym gadałem jak za dawnych lat. ;D
Pozdrawiam Pontona, z którym mam dyżur w kosciele ; P





Pobudka, sniadanie, autobus, szkoła, bla bla... Potem do domciu i do kościoła. ; )
Na spotkanie. :D 0 (słownie : ZERO) jedynek w szkole. :D Nawet fajnie było. ;P
Na WF sie wyrąbałem i mam coś z łokciem. ; /
Jadę Hondą. 100-110. I mi koleś leci moim pasem. Jakbym nie zjechał do pobocza to by była dupa... VW GOLF 4. Śmignął ze 150 km/h. Aż mną bujnęło. :D

Pawełek.. kłócimy sie o dziewczyny, kłócilismy sie o to, kto gdzie siedzi, kto co robi, kto z kim jest na wf w drużynie. Jakoś i tak go lubię, mimo, że mnie MOMENTAMI WKURW*A! ; P

Ogólnie za miesiąc z hakiem są święta. I sylwester. ; ) I zabawa. :D

mykam... ; P

k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz