poniedziałek, 12 listopada 2012

Parada Niepodległości - 11.11.12. :D


Pobudka około 7.00 rano.  Zjadłem śniadanie, umyłem się i ubrałem. Wyprowadziłem Hanie i ją rozgrzałem. 8.03 siedzę na maszynie. I lecę na Gdańsk.  8.25 jestem przy Technikum Łączności. : ) Czyli 25 km w 20 min. Jest dobrze. : )

Zaczęły się zjeżdżać motocykle - Goldwingi, Intrudery, Shadowy, Ninje, CBR, GSXR/F i skutery. Wśród nich stała NSR Czyli ja. : P A`propos Hondy to moja była unikatem : ) Wszyscy ją oglądali, robili zdjęcia  Miłe to nawet. Stoję i ktoś mnie uderza - Bartek. Poprzedni właściciel Hanii przyjechał na Kawasaki. : ) I tak jechaliśmy razem aż na Targ Węglowy. Ja poszedłem robić foty a on pilnował moto i oglądał Ducati Monster, które stało koło nas. Okazało się, że wpadł w gówno - dosłownie. : ) .11.25. Idę do kolesia, który był R1. Pytam się go, czy już na Gdynie lecieli. On, że 15 min temu. To my zapłon i but. 100 na blacie.  Prawy pas, lewy, środkowy. Tankowanie Kawy i lecim dalej. 20 min później jesteśmy w Gdyni. Miało być przy dworcu. Okazało się, ze są gdzie indziej. W dupie z tym. Lecim na Szpaner Platz.  Tam dołączył się gościu z CB500. I we 3 moto jechaliśmy na Skwer Kościuszki. Świętojańska zamknięta dla ruchu. Skwerek też. To dupa.. Podjechaliśmy od wschodniej strony. Parada Niepodległości, która ma pokazać to, że Polska jest wolna pokazała raczej Paradę Równości - Dziewczyny się całowały, dzikie tańce, piosenki, które nie byly specjalnie patriotyczne. Wkurzeni i zawiedzieni siadamy na machiny i jedziemy w kierunku Żukowa. 100-110. Pojechaliśmy fajnymi drogami, gdzie można było się złożyć nawet. ; ) Ślisko i zimno nie było. 

Ciekawostką może być to, że były fajne samochody - Warszawy, Lubliny, Maluchy, Wołgi, Moskwicze - Auta z PRL. Byl Lublin z lat 50. Praga - czeska ciężarówka. ; ) Ogólnie pomysł fajny. Wykonanie? Słabe niestety. Mam nadzieję, że za rok będzie dużo lepsza organizacja. : )

Pozdrawiam Natalię, która pisze jutro bardzo ważne testy. I oczywiście napisze je najlepiej, bo w nią wierze i nie mogła z pewnych powodów ze mną jechać ; * Byłoby mi na pewno milej ; *
I pozdrawiam Sabinę, którą mogłem dziś zobaczyć ; *
I pozdrawiam fszystkich GIMBUSÓW, którzy jutro mają testy ; D


k. 

edit : FOTY z PARADY - zapraszam ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz