poniedziałek, 5 listopada 2012

Od czegoś trzeba zacząć...

... więc zaczynajmy.

Nowy blog zazwyczaj oznacza nowy rozdział życia, który czas zacząć. W moim przypadku zdecydowałem się na założenie bloga, ponieważ zawsze chciałem go mieć.

Napiszę może kilka słów o sobie. Poza tym, że mam na imię Kuba i mam 16 lat to mam dośc dużo zainteresowań.
  • motocykle
  • rowery
  • ciężarówki i transport
  • podróże
  • muzyka

Należę do osób szczerych, które nie boją się prawdy. Uważam, że szczerość powinna być zawsze niezaleznie od czasu, miejsca i sytuacji. Nie lubię kłamstwa i nieszczerości.
Mam wrażenie, że żyje w świecie, który jest pełny fałszu i nieszczerości połączonej z złym nastawieniem do zycia, z nutką monotonii. Zdałem niedawno na A1 i bujam się motorem - Honda NSR 125 JC20 :D motory lubie stosunkowo od niedawna. Zaczęło się od Motorynki, jak chyba u każdego. Potem przyszedł czas na Rometa C1 Trial City - chińska preczyzja, polski temperament :D A teraz bujam się Hondą.

Moją przyszłość łącze z kolejną pasją - ciezarówki. Chcę zostać kierowcą. Może ktoś pomysli "złodziej, nieuk, idiota. Nie wie co to za praca!" Wiem wiem. Ojciec jeździ 31 lat. Wiem co chcę robić.

Czy jest coś co chcę osiągnąć w życiu? Nie chce mieć dziewczyny. Tak, tak. Nie chce. Aż dziwne <- Może tak ktoś pomyśli. Ja wiem czego chce. Jestem konkretny.

Miłość do jednosladów mam we krwi. ;D Rowery też uwielbiam. Byłem na Helu (bicie rekordu [230 km przez jeden dzień] ), Gdańsk - Częstochowa - 592 km. Ogólnie jeżdżąc od maja do sierpnia, a właściwie jego końca nabilem ponad 4000 km.

Podróże - Polska, Góry Stołowe, Karkonosze. Tatry są piękne. Ale wolę miejsca, gdzie komercja "nie sięga" aż tak wysoko. : )

Co do przyjaźni : Mam kilka osób, dzięki którym nie byłbym tym, kim jestem teraz.

Michał - trzymamy się od 4 kl. SP. Jesteśmy jak bracia - jeden za drugim murem stanie. Mogę zawsze na niego liczyć. : )
Dawid - On mi pokazał na nowo, że rower może być czymś pięknym. ;  )
Sabina - Dobry przyjaciel. Zawsze moge z nią porozmawiać. O wszystkim i o niczym. : ) Pociesza mnie jak mało kto i daje dobre rady. ; *
Natalia - Z nią mogę porozmawiać. Mimo, że się kłóciliśmy nie raz to wiem, że mogę na nią liczyć i też mogę z nią porozmawiać ; *

Łączy nas jedno - szacunek, zaufanie i szczerość.





jutro pewnie cos dodam. ; )

k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz